Friday, 14 November 2014

1BULAN 1GRAM 1KELUARGA 1KEKAYAAN

Tumpang lalu tumpang lalu..... entry datang lagi. Hihihihi. Kali ni nk cerita apa yang perlu saya buat dengan side income saya. Lama da fikir dan lame da survey2 last2 jumpa jugak akhirnya. Dan sy mmg nak kan NYA so saya terus je explore lebih dalam lagi. Mesti korang nak tahu lebih lanjut kan...

Macam ni saya ni kan kerja full time pastu buat shaklee part time. Jadi saya ada dua gaji utk sebulan. Dari saya fikir2 saya membazir entah ke mana saya pun nk la beli sesuatu yang ada nilai utk masa akan datang dan saya da jmpe. Jadi saya rasa sangat happy la kan...

Puas mncari info sampai la saya dapat kenalan di fb dan saya tanya dgn lebh lanjut dan saya setuju join ahli POWERGOLD. Nak tahu x apa misi saya join???? Senang je saya nk beli 1bulan 1gram mas dgn harga ahli dan yang pasti harga tersebut lebih murah dari pasaran. Maklum la nk beli trus banyk2 xde modal. Tu yg beli sikit2 lama2 jadi bukit kan..hihihihi

Saya masuk ahli dgn rm380 dan free 1g mas 999. Ia bentuk goldbar. Pendaftaran rm380 adalah seumur hidup dan lepas daftar anda layak beli mas dengan harga ahli POWERGOLD. Dan yang best saya dapat ilmu mas dan kawan2 yang mmg hebat tntg emas. Memg best la dari xtahu sekarang da tahu selok belok mas. Untung kan.. alhamdulillah. Ni dia gmbar 1g mas 999 saya da sampi yang free gift tu..


Yang bertambah seronok bila sambil tak langsung kita beli mas kita kumpul bonus sendri. Tu yang rasa wahhhh..alhamdulillah la kan. Sambil membeli sambil menjana pendapatan. Hihihihi. Now sekarang saya da yakin dgn POWERGOLD dan saya da bersedia sekiranya ada anda2 yang ingin memcari ilmu mas bersama saya insyallah saya boleh ajarkan caraNyA. Mudah saja. Tak akan berlaku kerugian malah bertambah untung pada masa hadapan.

Mana2 yang rasa takut nk membeli mas secara on9 anda tidak perlu gusar lagi sbb segala pembelian diuruskan dengan tepat dan sekiranya berlaku penyelewengan pihak company juga akan bertanggungjawab.

Jadi jangan takut utk menabung mas. Bermula la dari sekarang walaupun sedikit kerana harga mas pada masa akan dtg mampu naik setinggi rm500/gram. Pilihan bijak untuk mereka yang celik emas.

              1BULAN 1GRAM 1KELUARGA 1KEKAYAAN

No comments:

Post a Comment