Thursday, 6 November 2014

PERIOD PAIN @ SENGGUGUT...SERammmmmm TAPI ada penawarrrNYA

Pasti semua pernah dengar dua perkataan di atas ni kan ??? Tup2 arini saya pula yg terkena..sepanjang sy mula datang haid @ akhil baligh saya tidak pernah kena. Harini pula dugaan. Dala saya kerja site ofcossss saya kena round dan memang perlukan tenaga dan berjalan dengan pantas.

Kisah saya harini..

Saya lewat ke site pagini. Dalam jam 830am saya tiba. Dengan yakin masuk site opis semua team sy wish MORNING. Saya sengih tak sengih je. Balas pun tidak.

Letak beg pasang lappy trus capai kunci blok 1 untuk inspection. Baru 4unit inspection saya da x boleh kawal lagi PERIOD PAIN saya. "Peluh2 coverrr tak nak orang lain perasan". Hihihi

Selesai unit ke 5, supervisor saya da tegur. AtiQah u kenapa pucat peluh2. Dalam hati ni ya allah tuhan saja yang tahu. I x sihat arini. Ermmmm. Mcmane ear nak ckp. U tahu PERIOD PAIN. Yes i tahu.WHY??

ERRRR. Malu2 nak jawab i PERIOD PAIN today. Tu i pucat. Salu tak pernah kena first time nie. Dengan harapan dia paham.

2 minit kemudian...
Okie atiQah u boleh balik rehat arini

Wahhhh...
So memahami kan. I pun terus balik.

Dari kisah saya arini mmbuatkan saya memerlukan GLA COMPLEX dari shaklee.

Sebabnya, gla complex mmpu memgurangkan period pain bagi wanita.

PADA yang di luar sana yang memang alami PERIOD PAIN lebih baik anda cepat kawal. Saya baru rasa dan saya CADANGKAN ANDA AMALKAN GLA COMPLEX. SANGAT2 MEMBANTU.

Pada yang berminat boleh contact saya
Saya boleh berikan info yang lebih jelas dan free consultansi.

NatiQah yuNus
0177754926
ID NO : 928756




No comments:

Post a Comment